Friday 28 February 2014

Delicia- Raspberry Milk & Cranberries, Roti Gardenia Baru?

Assalam...
Petang tadi berkejar ke kedai runcit kesukaan ramai 99 untuk mendapatkan roti wholemeal yang bakal dibuat sandwich keesokan pagi.  Roti kena wholemeal tau tak nak roti biasa, baik bos.  Bos nak jamu rakan bisnes dengan sandwich wholemeal.
I kalau pergi kedai runcit memang suka melilaukan mata, cuci mata walaupun barang yang dibeli tu dah ada bawah hidung.  Dalam dok memilih roti, ternampaklah Roti Gardenia Delicia ini Raspberry Milk & Cranberries.  
"Aik ada pulak perasa ini, yang nie baru ke ape? tak penah tengok pun sebelum ini, ker aku je yang tak perasan?"
Cepat-cepat sambar satu paket sebelum orang lain anggap aku gila cakap sorang-sorang dengan roti.
Sebelum ini ada Butterscotch dan Choco Raisin jer.  Butterscotch tu yang paling sedap  banding dengan coklat, ikut selera I lah, yang suka coklat mesti kata coklat paling sedap kan?.  Ingat masa mula-mula kuar dulu, selang sehari mesti beli sebab terpikat dengan rasa butterscotchnya.  Makan sampai jemu.
Yang baru ini turut menjadi kesukaan I jugak sebab ada buah beri.  I ini memang penggemar segala jenis buah dalam kategori beri.. Strawberry, eldeberry, bilberry, blueberry, blackberry, raspberry, ..rasa cranberries dan raspberry yang masam-masam manis tu memang sedap....I like it...
Wassalam.

No comments:

Post a Comment