Wednesday 25 December 2013

X'mas Gift dari Santarina....

Assalam...
Merry Christmas dan selamat tahun baru pada semua kawan-kawan Mulia yang menyambut Hari Natal pada hari ini, terutama pada kawan Mulia, cik Anylia.  Jangan sedih2 sebab tidak dapat balik sambut krismas bersama keluarga ya.  Eh macam sampaikan ucapan di dario atau talibesen pulak dah.

Semalam dapat hadiah, tak sabar2 nak buka ape benda dalam bungkusan tu.  Tapi sebab hadiah ditujukan untuk Mulia dan en. Abe, so bersabar sikit, tunggu en.Abe balik kerja baru sama-sama buka.

Tunggu punya tunggu, Mulia tertidur.  Masa en.Abe balik kerja sempat kerling jam dah kul 3.30 pagi lepas tu sambung tidur balik.  Sian dia semalam report duty jam 9 pagi, baliknya 3.30 pagi.  Dalam tidur dan mamai hanya dengar en.Abe seakan bercakap-cakap dengan Mulia sambil buka balutan hadiah.

Pagi ini baru Mulia tengok ape benda budak Ann tu bagi.  Bath mats dan kitchen towel rupanya, memang berguna dan sesuai sangat.  Agaknya bath mats itu ditujukan untuk Mulia, dan kitchen towel tu pulak untuk en.Abe sesuai dengan tugas dia di dapurkan.
Tiba-tiba terimbas nostalgia silam terhadap seorang kawan yang juga merupakan bos ketika itu menghadiahkan kain dan handbag berwarana merah ketika Christmas pada sekitar tahun 2002 atau 2003.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment