Sunday 14 September 2014

Magic ke Periuk ini?

Assalam...
Saya ada benda magic ini, orang cakaplah magic, tapi saya tak pernah guna benda magic tu, sebaliknya jadikannya sebagai tukun tiruan.  Perap selama 4 tahun.  Beli dari tahun 2010 beli, baru sekarang nak belajar guna.  Membazir betul saya ini.  Ada benda magic tak diguna....erm betul ker magic?  Katalah saya mengidam nak makan pizza kan, shapp keluar pizza, mengidam nak makan pop corn keluar pop corn.  Kalau mengidam nak anak? Opps benda magic ini boleh buat makanan jer, selain dari itu tak boleh...apedahhhhhhhhh mengarut ini.
Punya yang magic, punya yang ajaib tapi hasil masaknya macam tu jugak, takde inprovement.  pantang orang promote, beli jer.  Siap main kutu ko dapatkan periuk Noxxa ini.  Sebenarnya nak menolong mereka penuhkan korum berkutu jer masa tu, saya kan pantang diajak.  Segala benda teruja betulkah begitu orang-orang yang kumpulan darah B.  Jenis susah nak kata NO!.
Sebenarnya beli sebab nak bagi hadiah kat mak hari tu, tapi mak tak pernah guna, biasalah orang tua mana minat yang rumit-rumit ini.  Lebih suka ngan periuk tanahnya.  Tekan sana tekan sini, saya yang muda sikit pun pening nak fikir nak tekan mana.  Cantik lagi dalam kotak, plastik pun tak buang lagi.  Last dia bagi saya balik, bukan saya yang minta, jadi tak buruk siku lah kan?...Oklah nanti kita belajar main masak-masak ye guna periuk ini..  
Wassalam.

No comments:

Post a Comment