Thursday 11 September 2014

Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !

BEN ASHAARIAssalam....
Pertama kalinya nak join segmen yang dianjurkan oleh blogger otai Saudara Ben Ashaari.  Selama ini jadi silent reader dia jer, adalah sekali dua letak komen tentang celoteh santai beliau.  Suka baca cerita beliau menjadi Mr. Mama, bukan kerja enteng you.

Latar Belakang
Lahir dan membesar di Negeri di Bawah Bayu, penghujung remaja berhijrah ke Pulau Pinang membawa impian sebagai seorang penuntut ilmu, di sana menetap hampir 20 tahun dan kini telah menetap di Petaling Jaya.

Ada Apa Dengan Blog Saya Yang Mereka Perlu Singgah
 Daripada nama blog saya Warna-warni hidupku, pengunjung dah boleh tahu tentang pengisian yang ingin saya kongsikan.  Kisah berkisar pada pengalaman sendiri, keluarga, rakan-rakan dan pemerhatian tentang keadaan sekeliling.  Gemar pada sosio budaya, makanan, dan jalan-jalan, jadi cerita pun banyak berkisar pada benda-benda itu, kisah sehari-hari.  

Impian Bila Menjadi Blogger
Setiap sesuatu yang kita buat mesti ada tujuan kan, paling tidak tujuan hanya untuk suka-suka.  Kira itu pun boleh menjadi impian, wlaupun mungkin sedikit kabur pada mulanya.  So Impian saya dalam berblog menjalin silaturrahim sungguhpun di alam maya dan memahirkan diri untuk menulis, juga kesinambungan menulis dairi maya yang pernah dinukilan pada buku dairi pada masa dahulu.  Bila ada yang sudi follow dan membaca blog, secara automatik semangat bertambah dan sentiasa mengingatkan diri agar lebih bertangunggjawab akan cerita yang ditulis semoga dapat memberi manfaat kepada semua.

Jom ramai-ramai kita join segmen ini.  Tarikh tutup sampai jam 8.00 malam ini jer.  Semoga silaturahim dapat di perpanjangkan antara sesema kita. 
Wassalam.

No comments:

Post a Comment