Friday 13 September 2013

Kisah Aku Sebuah Beg...

nasamulia
Beginilah nasib bila tidak diperlukan lagi...
Assalam...
Kali ini nak beri tajuk karangan "Aku sebuah beg tangan".  Cukuplah kita berjodoh sampai di sini. Sayang nak buag beg ini sebenarnya bukan sebab harganya yang mahal ketika dibeli, tetapi telah banyak berjasa membawa keperluan ke sana ke mari.

Beg ini sebenarnya dapat free je pun ketika membeli minyak wangi.  Telah menyumbang jasa selama lebih kurang 7 tahun.  Kalau belah manusia dah masuk sekolah darjah satu. 

Untuk mencari pengganti pun, payah jugak...kriteria perlu sama dengan yang lama....ruang yang besar untuk menyumbat segala perkakas doraemon, kocek banyak dan senang untuk digalas..dan yang pasti berkenan di hati.

So beginilah pengganti yang berjaya mencuit hati hamba untuk menggantikan yang lama.  Jangan pangan pada jenama dan harga, yang penting hati sudah berkenan, sambar saja dan jangan tunggu lama. 

Lega en.hubby sambil mengurut dada bukan sebab dia yang kena bayar, tetapi berakhir sudah dilema memilih beg untuk si isteri...dah lama dia tunjukkan jenis2 beg yang nak dibeli menggantikan yang di atas tu, tapi proposalnya semua kena reject..Terima Kasih moga sentiasa murah rezeki wahai abang.
nasamulia

nasamulia
Wassalam.

No comments:

Post a Comment