Saturday 22 June 2019

Mencari Penawar

Assalam...
Mencari penawar bukan sebab badan dah terlebih masin, kalau mulut masin bagus juga tak perlu tawar-tawar lagi.  Penawar bagi badan yang mungkin sudah tidak seimbang lagi, dah lama guna, macam mesin lah juga sampai masa kena diservis kan.  Tak jaga servis sampai masa break down terus tak boleh buat apa dah.  Ini mencari penawar bagi orang sakit, tapi yang sihat pun boleh guna juga.  Sudah usaha cara moden kita try juga cara holistik menggunakan herba keluaran JRM (Jamu Ratu Malaya).


Mengikut testimoni, produk mustanir ini baik untuk tingkatkan kesihatan dan sesuai diambil oleh lelaki dan wanita.  Ramuan yang terkandung adalah daripada makanan sunnah terpilih.


Dalam pada mencari bahan penawar untuk orang sakit, orang yang perasan sihat pun nak tumpang sekaki mencuba produk JRM.  Sebab hobinya adalah makan, makan dan makan, jadi sesekali saluran itu perlu dibersihkan dengan cara mengamalkan detox Colonis. 


Bagi kaum wanita pula ini adalah pilihan terbaik bagi mereka, Royal V dan Mega Ratu.  Fungsi utama untuk stabilkan hormon, hormon jika elok eloklah seseorang wanita itu.  Kalau hormon tak seimbang itu yang timbul banyak bercelaruan.


Mega ratu ini sebenarnya formulasi baru bagi Royal V.  Up grade bukan hanya pada formulasi, tetapi bahan dan semestinya untuk fungsinya sekali dan sebab tu harganya mahal sikit daripada Royal V.
Sebenarnya baru nak mencuba, nanti kita tengoklah hasilnya.  Mungkin bagi yang ada sakit kronik cepat kot boleh nampak kesan, tapi bagi yang sihat patut juga amalkan untuk elakkan dapat benda tak baik kan.  Sindrom monopous terutamanya wanita yang dekat-dekat nak sampai ke fasa itu.
Wassalam.

1 comment:

  1. Bagus cari penawar
    Sebab hari2 kita pekena pemasin aje.
    Tu yang cepat darah tinggi.

    ReplyDelete