Monday 21 May 2018

Ramadhan Buffet Aroma Cafe



Assalam...
Masih ada yang bercadang ingin berbuka puasa secara istimewa diluar bersama keluarga atau teman-teman tetapi masih tak tahu di mana?  Di Aroma Cafe yang bertempat di Rumah Kelab PAUM (Persatuan Alumni Universiti Malaya) boleh dikunjungi.  Sebenarnya Buffet mereka start 18hh hari tu, tetapi masih belum terlambat untuk mereka yang berminat mendapatkan promosi early bird dengan harga RM50 seorang sehingga 24hb ini (harga biasa RM79).  



Kemeriahan dalam gambar ini adalah ketika dia adakan Ramadhan Priview beberapa minggu sebelum bermulanya ramadhan.  Tetamu memang sangat berpuashati dengan makanan yang dihidangkan, semua sedap-sedap belaka.


Telan air liur banyak-banyak ketika itu sebab tak dapat nak makan sangat.  Masih tak baik demam dan batuk ketika itu.  Pinjam method P. Ramlee, cium bau dah kenyang.  Kena pantang sebab kalau tidak saya jenis dapat batuk yang berpanjangan, lambat nak sembuh, nak cepat baik kena lah berpantang.


Nasi Beriyani Kambing.


Penggemar safood, terdapat pilihan daripada menu starter hingga ke menu utama.


Dim sum, freshly made and steam on the spot by chef.


Spring roasted whole lamb, lambat pergi photo hari tu, dah tinggal rangka.  Memang terbaik kambing panggang Eden Catering ini.


Salah satu signature dish mereka adalah Penang seafood char koay teow.  Ini betul-betul punya char koay teow, bukan yang berkuah tu.


Mereka yang berminat, boleh menghubungi nombor seperti yang tertera di bawah ini.


Wassalam.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete