Wednesday 11 June 2014

Ramadhan Buffet @ TMCC


Assalam...
Tolong promosi kejap....kepada sesiapa yang bercadang untuk membawa family atau kawan-kawan berbuka puasa pada bulan ramadhan akan datang bolehlah datang ke sini ye.  Eksess nak ke tempat ini pun mudah xde keta boleh naik lrt, In Sha Allah boleh sampai.. 

Pada bulan Ramadan yang mulia ini, Eden Catering akan bergabung dengan TM Convention Centre (“TMCC”) untuk menjayakan Jom Iftar @ TMCC, Menara TM.


Tema kali ini akan membawa suasana Ramadan dengan menawarkan pelbagai jenis hidangan termasuk makanan seperti Char Kuoy Teow, Kambing Panggang, Nasi Arab, dan pelbagai lagi. Bufet ini akan diadakan di Kristal Hall TMCC dalam suasana tema Jom Iftar @ TMCC, Menara TM, dimana pelanggan juga akan berhibur dengan persembahan musik tradisi. TMCC juga menawarkan parkir berbumbung percuma dan kemudahan solat di surau.


Bufet akan diadakan dari pukul 6.30 petang – 10 malam setiap hari dari 4 – 25 Julai 2014. Harga untuk dewasa ialah RM 75 bersih, RM 30 bersih untuk kanak- kanak 4 - 11 tahun manakala PERCUMA untuk kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke bawah.


Untuk tempahan dan maklumat lanjut, sila hubungi kami di talian 03-2240 1012 / 019 259 4334 or edencateringsales@edenzil.com atau layari web kami di www.edenfood.com.my.
Wassalam..

No comments:

Post a Comment