Sunday 1 April 2018

Aroma Cafe @ Paum Club House


Assalam...
Lewat petang pergi sini last week sebab ada kerja sikit.  Hari tu macam kena balik lewat jer, mesti tak sempat balik untuk berbuka puasa di rumah petang nie.  Jadi kena guna fikiran yang bijak, order sajalah dari sini (takut kena cop macam si bodoh mati kelaparan dalam kilang roti) hehehe. 


Sebelum mulakan kerja, kita buat order dulu dan minta mereka sediakan dekat-dekat nak masuk waktu nanti.  Order untuk 2 orang dulu, kemudian baru tambah jika tak cukup.  Nak try signature dish Aroma Cafe @ Paum Clubhouse, Damansara.


Royal oxtail asam pedas.


Asam pedas ekor yang pekat dan menyengat.


Balinese grilled chicken, menu nie ala-ala fusion asian dan western.  Mantap rasa saucenya.


Churros with salted caramel, makan yang ini saja pun dah cukup untuk berbuka puasa.  Tapi ada ketika perut lapar semua rasa nak try, jadi order lah yang lain juga.


Oops! putu bambu, takde dijual kat sini.  Ini kawan bagi untuk buka puasa tadi (dah buat silap bawa masuk makanan dari luar nie).  Ampun bosss.


Ini menu dia, banyak yang you all boleh pilih selain menu yang kami try kat atas tu.


Harga pun berpatutan kan, jangalah compare dengan harga makanan yang dijual 10,  20 tahun lalu.


Yang special kat sini sebab ada dim sum.  Chef mereka buat sendiri, tentu lah fresh kan.


Cuma tak dapat nak rasa petang tu sebab waktu hidangan untuk dim sum hanya jam 10 pagi hingga 4.30 petang.  Kena datang sebelah pagi atau siang kalau nak rasa dim sum di Aroma Cafe.



Promo buffet ramadhan mereka pun dah keluar, tu macam kat bawah tu.  Nak murah meriah beli ketika promosi early bird, sebab walaupun harganya murah, kuantiti dan jenis makanan yang dihidangkan tak berkurang.  Bagus untuk group booking atau untuk family yang ramai.


Rezeki saya petang tu, ada orang bayarkan semua makanan yang saya order tu.  So tak tahulah total kerosakan hari tu.  Terima kasih daun keladi, moga tambah murah rejeki orang tu.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment