Sunday 20 July 2014

IFTAR DI TMCC, Menara TM

 Assalam...
Yang masih tercari-cari untuk berbuka puasa di luar, anda masih belum terlambat untuk datang berbuka puasa di TMCC, bersebelahan Menara TM, Jalan Pantai Kuala lumpur. Maklum dah hujung-hujung puasa ini, ramai nak jimat masa untuk tidak berada di dapur untuk menyediakan juadah  berbuka puasa.
Rasailah menu-menu istimewa yang disediakan oleh Eden Catering di Buffet Ramadhan yang diadakan di Dewan Kristall sehingga 25hb July ini.
Rekod mereka selama 4 tahun menjayakan buffet ramadhan di PICC Putrajaya, sebelum pihak pengurusan PICC sendiri mengambil alih adalah sesuatu yang luar biasa.  Fully booked setiap hari dengan menerima pengunjung antara 900 - 1200 orang membuktikan bahawa makanan yang mereka sediakan memang disukai ramai kerana menu makanan yang disediakan bukan hanya tertumpu pada menu tradisi melayu tetapi juga disediakan menu western, chinese dan oriental.
Kalau nak booked call nombor yang atas tu, mereka juga ada promosi untuk pengunjung yang datang berkumpulan iaitu 10+1 (bila datang 11 orang, anda hanya perlu bayar untuk 10 orang saja).  Jimat kan??..
Ice cream parlour, sangat digemari bagi si kecil.
Untuk penggemar kambing golek, jangan lepaskan peluang merasai signature dish Eden Catering, Viking Roasted Whole Lamb.
Kalau tak boleh makan kambing, cub try test Nasi Mandhy Ayam ini, memang sangat sedap.
Desserts - kuih-muih melayu, puding, jelly dan cakes.
Local tropical fruits pun ada..
Bagi penggemar jajan (tidbits) & jeruk-jeruk tidak dilupakan.
Antara menu utama di buffet line.
Stall goreng-goreng - ada karipap, pisang, keledek, cekodok, sukun dan banyak lagi.
Pengunjung disediakan dengan kemudahan parking percuma, surau yang selesa bersebelahan dewan Kristall.  Bagi yang hendak datang menggunakan pengangkutan awam LRT, lokasinya berdekatan dengan stesen LRT Kerinchi.
Wassalam.

No comments:

Post a Comment